poniedziałek, 28 grudnia 2009

METAMORFOZA

Postanowiłam, ze od czasu do czasu będe robiła metamorfozę!! Będe wysyłała jednej osobie taką wiadomość:

Hej. Byś chciała metamorfozę swojej MeDoll?
Nie musisz odpowiadać od razu ...
Była by ona umieszczona na mojim blogu:
stardoll-zdaniem-wiki.blogspot.com
Jeśli chcesz na niego wejść wpisz przed tym:
http:// . Czekam na odpowiedź do godziny.
Pozdrawiam: Wikusia_99_xx

Co o tym myślicie ? Mam dla Was pierwszą metamorfozę MeDoll. Nie bd wam pisać nicków bo poco ...

Jej MeDoll przed metamorfozą:




Mój komętarz: Mojim zdaniem ma bardzo ładną MeDoll, lecz dodała bym jej troszkę życia i wykorzystała bym więcej kosmetyków. Włosy bardzo mi się podobają, makijarz jest równiutko położony na twarzy dolki oraz te kolczyki świetnie pasują. Jedyne co mi się nie podoba to mina - mogła by być weselsza.:)

Jej MeDoll po metamorfozie:



Mój komętarz: Nom więc dodałam trzy kolory cieni: jasny niebieski następnie brązowy i wkońcu zielonkawy wpadający w żółty, troszkę różu na policzki, nie zmieniłam koloru szminki bo ten pasował, zmieniłam fryzurkę na koka i już !!(Ta fryzura bardzo dobrze reprezentuje się gdy MeDoll ma na sobie sukienkę (długą i srebrną najlepiej-ale nie koniecznie)) ... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz