sobota, 31 października 2009

Suknia Sissi za darmo !!





Tak !! Ta piękna i wiele warta suknia bardzo żadko dostępna w starbazarze jest darmowa do 10 listapada !! Sama jeszcze nie moge w to uwierzyć ! Dostaje się oprócz tej sukni jeszcze buty i kapelusz (również za darmo) ! Wystarczy tylko zmienić proxy i wykonać wszystko po koleji ... Plan podam poniżej w punktach !! Ja nadal nie mogę uwieżyć w tą sukienkę ! Jest boska i wiele warta !! Kiedyś zobaczyłam ją u jednej me-doll na dollce (gdy miałam jeszcze SS) i spytałam czy mi ją odsprzeda a ona na to, że chyba nie wiem ile jest warta !! A teraz mam ją za free !!!
1. Zmień proxy na: 193.171.32.6 port 80
2. Wklej ten link: http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=155
3. Zaloguj się na stardoll
4. Zmień proxy spowrotem na opcje (bez serwera proxy)
5. Zrób scenerię i ją zapisz (lecz gdy by ci się nie wyświetlała to daj F5)
6. Masz już suknie, buty i kapelusz !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz